SON DAKİKA
Tümü

Politika

Anasayfa / Politika / Milliyet haberi doğruladı… SKANDAL SAVUNMA!..

Milliyet haberi doğruladı… SKANDAL SAVUNMA!..

22 Haziran 2018 / Cuma 03:19
'Skandal üstüne skandal'

Milliyet’te, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın 24 Haziran seçimlerini kazandığına dair paylaşım yaptı ve daha sonra okurlarından teknik hata nedeniyle özür diledi.

Miliyet’in internet sitesinde 24 Haziran’da yapılacak seçimlerin sonuçları açıklanmıştı. Yayınlanan tabloda Recep Tayyip Erdoğan’ın yüzde 52.73, Muharrem İnce’nin yüzde 26.24, Meral Akşener’in yüzde 11.69 aldığı öne sürülmüştü.

NELER OLUYOR?

ANADOLU AJANSI SEÇİM SONUÇLARINI YAYINLADI!..

Hükümete yakın TVNET kanalında Anadolu Ajansı’nın 2018 seçim tablosu oy oranları yazılı şekilde gösterilmesi dikkat çekti. Hükümete yakın TVNET kanalı ekranlarında yayına bir anda Anadolu Ajansı’nın (AA) 2018 seçim tablosunun oy oranları yazılı şekilde gelmesi herkesi şaşırttı.

GÖRÜNTÜLER BİR ANDA ORTAYA ÇIKTI

TVNET’teki “Akıl Odası” adlı program 19 Haziran 2018 Salı günü yayımlandı. Programın tekrarı ise gece 02:00 sıralarında yeniden ekrana geldi.“Akıl Odası” adlı programın tekrarı sırasında, yayına AA’nın Seçim 2018 tablosu ve çeşitli görüntüler getirildi.

ADAYLARIN OY ORANLARI BİLE BELLİ

AA’nın Seçim 2018 tablosunda Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın oy oranının yüzde 53, Muharrem İnce’nin oy oranının yüzde 26, Meral Akşener’in oy oranının yüzde 12, Selahattin Demirtaş’ın oy oranının yüzde 7, Temel Karamollaoğlu’nun oy oranının yüzde 1 ve Doğu Perinçek’in oy oranının yüzde 1 olduğu görüldü.

HERKES MERAKTA

Ekrana açılan sandık oranının yüzde 100 olduğu yansıtıldı ve ayrıca il il sonuçlar da verildi.Seçimlere günler kala ekranlara “yanlışlıkla” getirilen AA’nın seçim tablosunda neden oy oranlarının “yüzde 0” olarak yer almadığı da merak konusu…

MİLLİYET: ‘TEKNİK HATA’

Milliyet’te, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın 24 Haziran seçimlerini kazandığına dair paylaşım yaptı ve daha sonra okurlarından özür diledi. Açıklama şöyle: “milliyetcomtr geliştirme çalışmaları Anadolu Ajansı’nın yaptığı test yayının datalarının yer aldığı test seçim sayfası mobil ana sayfada teknik bir hata sonucu yayına verilmiştir. Okuyucularımızdan özür dileriz.”

Kaynak: Ajanslar